رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کشور مطرح کرد ؛

معین : تشکیل نیروی مرزبانی فضای مجازی در کشور ضرروی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۲:۵۹
کد خبر: ۷۸۷۰۷۷
معین : تشکیل نیروی مرزبانی فضای مجازی در کشور ضرروی است
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کشور گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تشکیل نیروی مرزبانی فضای مجازی ضروری است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مسلم معین در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی در بوشهر بیان کرد: نبرد نرم یکی از ابعاد جنگ در فضای مجازی است که مرتبط با برخورد نظامی در این حوزه است و متولی خاص خود را دارد.

وی افزود: نبرد شناختی هم ابعاد دیگری از جنگ در فضای مجازی است که قصد دشمن از راه اندازی آن براندازی ساختاری و حکومتی نظام است.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج کشور تصریح کرد: دشمنان سعی می کنند از طریق فضای مجازی ارزش ها را به مرور کمرنگ کرده و هویت مردم را تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: کنترل زیرساخت های اصلی فضای مجازی در اختیار کشور نیست و این موضوع باعث شده بعضی با تشکیل بنگاه دروغ و شایعه پراکنی آسیب های سنگینی به حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور بزنند.

معین با اشاره به اینکه حداقل 12درصد اطلاعات از طریق فضای مجازی از کشور خارج می شود گفت: این موضوعات تشکیل مرزبانی فضای مجازی را در کشور ضروری ساخته است.

وی تصریح کرد: در همه جای دنیا مرزبانی حقیقی و مجازی در اختیار نیروهای مسلح هر کشور است و این باید از مطالبات ما باشد تا مرزبانی فضای مجازی در کشور شکل بگیرد.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج کشور تاکید کرد: ایجاد شبکه اجتماعی داخلی مطالبه اخیر رهبر معظم انقلاب در اجتماع یکصدهزار نفری بسیجیان در استادیوم آزادی بود که صدا و سیما به ویژه صدا و سیمای استان ها می تواند برچمدار این مطالبه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه شبکه تولید وتوزیع گسترده محتوا در بسیج استان ها تشکیل شده است که  در حوزه مختلف فضای مجازی فعالیت می کند.

معین بر افزایش تولید محتوا در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تولیدات ملی کشور در فضای مجازی رو به افزایش است اما به منظور اثر گذاری و برنامه ریزی بیشتر باید به لحاظ محتوا بیشتر کار شود.

فرزاد سیمی رییس سازمان فضای مجازی سپاه استان بوشهر هم گفت: امروز جنگ ما با دشمن در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی است و ما باید برای مقابله در حوزه فضای مجازی بیشتر فعالیت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز