کشته شدن ۳۴۰۴ نفر در زمستان سال گذشته / سرعت و سبقت غیرمجاز،عامل ۷۶ درصد از تصادفات جاده ای

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۵:۳۹
کد خبر: ۷۸۷۴۳۸
کشته شدن ۳۴۰۴ نفر در زمستان سال گذشته / سرعت و سبقت غیرمجاز،عامل ۷۶ درصد از تصادفات جاده ای
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به کشته شدن 3 هزار و 404 نفر از هموطنانمان در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد از این تلفات مربوط به جاده های برون شهری و مابقی آن در درون شهرها اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "تقی مهری" در رزمایش ترافیکی زمستان 97 گفت: طرح ترافیکی زمستانه از امروز آغاز و تا 22 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در این طرح همه دستگاه های خدمت رسان از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس کشور، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شرکت خواهند داشت.

وی، هدف از اجرای این رزمایش را هماهنگی، همکاری و ارتباط بیشتر دستگاه های مختلف به منظور تقویت نیروهای خدماتی و امدادی عنوان کرد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا شرایط مناسبی را برای هموطنانمان  در سفرها ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به وجود بیش از 500 گردنه در کشور اشاره و اظهار کرد: از این تعداد 100 گردنه به صورت برف گیر هستند که باید برای هماهنگی بیشتر و بسیج امکانات در این گردنه ها تلاش کنیم.

سردار مهری در ادامه با بیان اینکه شرایط بارندگی و برف و باران در فصول مختلف متفاوت است، ادامه داد: هماهنگی ها و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته تا بتوانیم شرایط مناسبی برای سفر های جاده ای مردم فراهم کنیم.

این مقام ارشد انتظامی به کشته شدن 3 هزار و 404 نفر از هموطنانمان در زمستان سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد از این تلفات مربوط به جاده های برون شهری و مابقی آن در درون شهرها اتفاق افتاده است.

سردار مهری با بیان اینکه در زمستان سال گذشته 76 درصد از تصادفات مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است، ادامه داد: 37 درصد از تصادفات نیز براثر واژگونی خودرو اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان با تشکر از همه کسانی که برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تلاش می کنند، عنوان کرد: از مردم درخواست می شود قبل از انجام سفر از شرایط راه ها، جاده ها و سلامت خودروی خود مطمئن و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز