عضو اتحادیه صنف رستوران داران:

راهکار جلوگیری از افزایش قیمت غیرمعقول رستوران ها در شب یلدا / سامانه رسابان آماده پاسخگویی به شکایت شهروندان

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۴۲:۱۹
کد خبر: ۷۸۷۹۸۰
راهکار جلوگیری از افزایش قیمت غیرمعقول  رستوران ها در شب یلدا / سامانه رسابان آماده پاسخگویی به شکایت شهروندان
شهروندان در صورت مشاهده افزایش بی منطق منوی رستوران های مناطق 2 تا 22 گانه تهران، با ورود به سامانه رسابان شکایت خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، در آستانه شب یلدا و آیین مراسمات مختص به این شب باستانی، تبلیغات های وسیعی از رستوران های سطح شهر در خصوص اجرای محافل ویژه به چشم می خورد ولی قیمت رستوران ها برای برگزاری مراسم این شب بسیار بالا و بعضا غیرمعقول است.

بنابراین شهروندان برای اینکه احتمال تخلفات افزایش قیمت منوهای رستوران ها را کنترل کنند باید به مراکز شکایات نیز دسترسی داشته باشند.

در این خصوص و برای اطلاع از روند شکایت و رسیدگی  با یکی از اعضای اتحادیه صنف رستوران داران تهران گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

یکی از اعضای اتحادیه صنف رستوران داران تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: هر رستورانی که دارای جواز کسب باشد به جز منطقه یک و 20 تحت پوشش ما هستند که افراد می تواند در صورت مشاهده تخلف، با ورود به سامانه رسابان شکایت خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: پس از ورود به سامانه پرونده دیجیتالی برای افراد تشکیل می شود که به ترتیب نام رستوران های تحت پوشش را نمایش می دهد، افراد می توانند با انتخاب رستوران مورد نظر، فرم را پر کنند.

این کارشناس به برنا گفت: واحد نظارتی ما بلافاصله موضوع را پیگیری می کنند و با پرونده ای که از رستوران های سطح شهر در اختیار دارند، قیمت های تایید شده را با قیمت گزارش شده مقایسه کرده در صورت احراز تخلف و دریافت مبلغ مقایر با لیست تایید شده و خارج از ضوابط، برخورد های متفاوتی با رستوران دار خاطی انجام خواهد شد.

88

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز