تبریک رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران به استاندار پایتخت

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۸۸۸۱۲
تبریک رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران به استاندار پایتخت
رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران استانداری محسنی بندپی را تبریک گفت .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، علی مقامی- رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران  استانداری محسنی بندپی را تبریک گفت .

در متن این نامه  چنین آماده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسنی بندپی

استاندار محترم تهران

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص)،انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار تهران که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های  فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان تهران به عنوان دارنده بیشترین سهم از جمعیت جوان کشور قطعا طلایه دار پیشرفت و آبادانی و امید در کشور خواهد بود. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز و جوان باور در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و با فرهنگ استان تهران است و ان شاءا… تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان تهران را به افق های وسیع تری به نظاره و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی که کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.

اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان تهران از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای مقیمی استاندار سابق تهران صمیمانه تشکروقدردانی می نمایم و برای ایشان نیز سربلندی مسئلت دارم.

 

 

                                                                                                                                                      علی مقامی

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز