رئیس مجمع جوانان استان خوزستان :

باید دید چه کسانی جایگزین افراد بازنشسته شده اند / زیر ساخت های لازم جهت انتصابات جوانان در پست های مدیریتی باید در قوانین مجلس دیده شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۸۸۹۱۵
باید دید چه کسانی جایگزین افراد بازنشسته شده اند /  زیر ساخت های لازم جهت انتصابات جوانان در پست های مدیریتی  باید در قوانین مجلس دیده شود
نرگسی گفت : قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس است اما باید دید آیا این قانون فراگیر اجرا می شود و پس اجرا نظارت گردد چه کسانی جایگزین این افراد گردیده اند و جایگاه جوانان در این قانون کجا دیده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ایمان محمدی نرگسی رئیس مجمع جوانان استان خوزستان در دیدار با روسا و اعضاء فراکسیون جوانان  و تشکل ها و احزاب و جمعی از نمایندگان مجلس گفت : جهت برون رفت از مشکلات مختلف در کشور باید مدیریت کشور را به دست جوانان نخبه،متعهد و فعال بسپاریم زیر ساخت های لازم جهت انتصابات جوانان در پست های مدیریتی  باید در قوانین مجلس دیده شود.

ایمان محمدی نرگسی افزود: قانون منع به کارگیری بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس است اما باید دید آیا این قانون فراگیر اجرا می شود و پس اجرا نظارت گردد چه کسانی جایگزین این افراد گردیده اند و جایگاه جوانان در این قانون کجا دیده شده است.

محمدی در ادامه نقش جوانان را در حل مسایل کشور به عنوان یک شاه کلید عنوان کرد و از نمایندگان مجلس و دولت خواست تا جهت برون رفت از مشکلات کشور از جوانان نخبه و فعال در مدیریت کشور بهره بگیرند.

رییس مجمع جوانان استان خوزستان گفت: جمع کثیری از جوانان در فعالیت های اجتماعی در قالب تشکل های مردم نهاد جوانان نقش آفرین اند و سال ها عمر جوانی خود را صرف خدمت به مردم می کنند اما هیچ قانون حمایتی از این افراد نداریم حتی این افراد بیمه هم نیستند که از نمایندگان محترم مجلس به ویژه فراکسیون تشکل ها و احزاب می خواهیم قانون حمایتی از تشکل ها را در دستور کار خود قرار دهد.

محمدی افزود: در استان خوزستان و بسیاری از نقاط کشور شاهد گسترش قارچ وار حاشیه نشینی هستیم که بخش اعظم آن را جوانان تشکیل می دهند که ظهور بسیاری از  آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد.بزه کاری.فقر و...از این مناطق است که نیاز به حمایت ویژه از فعالان اجتماعی جوانان جهت کاهش این آسیب ها است.

جوانان امروز ما به نشاط و امید نیازمند هستند و باید با برنامه ریزی دقیق به این سمت حرکت کنیم بسیاری از وقت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به ارایه گزارش های کلیشه ای می گذرد که نیاز است برای بهتر شدن این نشست ها و عملیاتی شدن آن باید در مصوبات و محتوای نشست بازنگری و نظارت گردد.

در این نشست ابعاد مختلف مشکلات جوانان به ویژه فعالان اجتماعی بررسی و راهکارهای برون رفت از این مشکلات ارائه گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز