پیشنهاد نماینده مجلس به بانوان؛

برای احیای چرخه اقتصادی زنان وارد عمل شوند

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۶:۱۰:۲۲
کد خبر: ۷۸۸۹۶۹
برای احیای چرخه اقتصادی زنان وارد عمل شوند
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: زنان می توانند با استفاده از نگاه نکته سنج و ایده پردازانه خود در احیای چرخه اقتصادی مثمر ثمر باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، باتوجه به بحران اقتصادی حاکم در کشور، شاید خالی از لطف نباشد که نقش زنان را با توجه به نکته سنجی و خلاقیتشان در امور، در احیای آن پررنگ تر کنیم، به این بهانه با دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفتگو کرده ایم تا پیشنهادات وی را در این زمینه جویا شویم.

سیده فاطمه ذوالقدر، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: در راستای احیای شرایط اقتصادی، زنان نیز می توانند وارد عمل شوند و با استفاده از تخصص ها و توانمندی هایشان به چرخه اقتصادی کمک کنند.

وی تصریح کرد: البته در سال های اخیر از توانمندی زنان در زمینه های مختلف استفاده شده اما بهتر است به دلیل حساسیت در این برهه زمانی و تحریم ها، به شکل جدی تر و عملیاتی تر موضوع را دنبال کنیم.

ذوالقدر ادامه داد: اگر زنان در جامعه حمایت شوند به طور حتم می توانند با نکته سنجی، دقت عمل، ایده پردازی و نگاه خلاقانه خود از ظرفیت های موجود در کشور به نحو احسنت استفاده کنند.

دبیر کمیسیون فرهنگی بیان داشت: جامعه و مسئولین می توانند با حمایت از تولید ملی، بانوان بیشتری را به سمت و سوی صنایع دستی به ویژه قالی بافی که در گذشته یکی از محصولات جهانی کشور ما محسوب می شد، سوق دهند تا محصولات ملی خود را به جهان عرضه کنیم در این صورت می توان به یاری زنان در گرداندن چرخه اقتصادی به دلیل ارزآوری و رونق صادراتی، خوشبین بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز