مدیرکل اطلاع رسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

حال تنها دانش آموز بازمانده خوب نیست/ امکان انتقال او به تهران وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۸۹۶۱۲
حال تنها دانش آموز بازمانده خوب نیست/ امکان انتقال او به تهران وجود ندارد
مدیرکل اطلاع رسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ا اشاره به حضور معاون اجرایی معاونت درمان وزیر بهداشت به همراه یک تیم سوختگی در بیمارستان محل بستری شدن دانش آموزان قربانی حادثه گفت: این تیم پس از بررسی تشخیص داده که امکان جا به جایی دانش آموز سوخته و انتقال او به تهران برای ادامه درمان وجود ندارد.

علی مرادی در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: تنها دانش آموز بازمانده از حادثه آتش سوزی در یک دبستان دخترانه در زاهدان، با سوختگی بیش از 85 درصد در شرایط خوبی قرار ندارد و با دستگاه فقط زنده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیمی تشکیل شده است که یکایک مدارس زاهدان را به لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار می دهد، مدرسه آتش گرفته نیز د ر حال حاضر پلمپ شده و دانش آموزان مدرسه در مدارسی که والدین انتخاب کرده اند ثبت نام شده اند.

مدیرکل اطلاع رسانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تخلفات مدیر و معلم مدرسه مذکور  از سوی آموزش و پرورش و نهادهای ذیربط د رحال بررسی است.

وی با اشاره به حضور معاون اجرایی معاونت درمان وزیر بهداشت به همراه یک تیم سوختگی در بیمارستان محل بستری شدن دانش آموزان قربانی حادثه عنوان کرد: این تیم پس از بررسی تشخیص داده که امکان جا به جایی دانش آموز سوخته و انتقال او به تهران برای ادامه درمان  وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز