سرهنگ گودرزی خبر داد ؛

کشف دست نوشته مرموز در کنار اجساد مادر و دختر

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۱:۵۱
کد خبر: ۷۹۲۰۲۶
کشف دست نوشته مرموز  در کنار اجساد مادر و دختر
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از پیدا شدن دست نوشته ای در کنار اجساد مادر و دختری خبر داد که در آن نوشته شده بود که آنها برای پیوستن به یکی از اعضای نزدیک خانواده شان در دیار باقی به زندگی خود پایان دادند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 19:30 روز دوشنبه مورخه 03/10/1397 کشف جسد متعلق به مادر ( 80 ساله ) و دختر ( 60 ساله ) به کلانتری 108 نواب اعلام شد . با تأیید خبر اولیه ، بلافاصله تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شدند .

در بررسی محل کشف جسد ، کارآگاهان موفق به پیدا کردن دست نوشته ای شدند که در آن نوشته شده بود که این مادر و دختر پس از مرگ یکی از اعضای خانواده و برای پیوستن به وی اقدام به این کار کردند و در بررسی صحنه کشف اجساد نیز مشخص شد که آنها با تهیه ی نوشیدنی مسموم به زندگی خود پایان دادند .

در تحقیقات از اعضای خانواده ی این مادر و دختر مشخص شد ، همسر متوفی نزدیک به یک سال پیش فوت کرده و طی این مدت همسرش ( متوفی 80 ساله ) به همراه یکی از دخترانش ( متوفی 60 ساله ) به تنهایی در این خانه زندگی می کردند و در روز کشف جسد نیز یکی از بستگان نزدیک شان پس از عدم پاسخگویی هر دو نفر آنها به تماس های تلفنی ، به خانه ی آنها مراجعه و با استفاده از کلید منزل یدک که در اختیار داشته وارد خانه شده و با جسد آنها در اتاق خواب مواجه شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز