فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد؛

سارقان زیورآلات کودکان دستگیر شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۹:۲۹
کد خبر: ۷۹۳۷۲۱
سارقان زیورآلات کودکان دستگیر شدند
سرهنگ باقری گفت: زن و شوهری که با حضور در هتل ها و تالارهای عروسی اقدام به سرقت طلای کودکان می کردند؛ دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ جمشید باقری  افزود: پس از وقوع یک فقره سرقت طلای کودکان در مراسم عروسی در یکی از هتل های شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به گفته فرد مالباخته وی به همراه خانواده در مراسم عروسی یکی از اقوام در یکی از هتل های شهر همدان شرکت کرده و در پایان مراسم متوجه به سرقت رفتن یک رشته گردنبند طلای کودک پنج ساله خود شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: ماموران در بررسی های متوجه شدند زن 33 ساله در مراسم عروسی با نزدیک شدن به آنها و جلب اعتمادشان، در یک لحظه غفلت خانواده گردبند دخترشان را به سرقت می برد.

سرهنگ باقری بیان کرد: بررسی تصاویر دوربین های مداربسته هتل نشان داد که این زن به همراه مردی 37 ساله به عنوان مهمان وارد هتل شده و پس از سرقت با استفاده از خودروی ال 90 از محل گریختند.

وی گفت: هنگام بررسی این پرونده، 2 سرقت مشابه با یک شیوه و شگرد از 2 هتل دیگر نیز به پلیس اطلاع رسانی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: نتایج بررسی ها موید این بود که این سرقت ها نیز توسط این زوج در مراسم عروسی صورت گرفته است بنابراین تصویر متهمان در اختیار مدیران هتل ها قرار گرفت.

سرهنگ باقری اضافه کرد: این زوج مجدد قصد سرقت با این شیوه را داشتند که چهره آنها توسط مسئولان هتل شناسایی و موضوع به عوامل فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

وی بیان کرد: تیمی از ماموران واحد تجسس کلانتری 15 رسالت در هتل حضور یافته و پس از شناسایی نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند.

سرهنگ باقری افزود: متهمان در بازجویی ها ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و در بازرسی از منزل متهمان؛ زیورآلات به ارزش 300میلیون ریال کشف و ضبط شد.

200 سارق حرفه ای 9 ماهه سالجاری در استان همدان دستگیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز