در نسیم شهر ؛

مهمانان مراسم عروسی دچار گازگرفتگی شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۱:۴۲
کد خبر: ۷۹۳۷۲۳
مهمانان مراسم عروسی دچار گازگرفتگی شدند
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر گفت: مهمانان یک مراسم عروسی در نسیم شهر در داخل تالار به دلیل نشت گاز، دچار گازگرفتگی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  نادر هنرمند در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه گاز گرفتگی در مراسم عروسی، اظهار داشت: تعدادی از شهروندان نسیم شهری در یک مراسم عروسی به دلیل نشت گازهای سمی، دچار مسمویت شدند و کارشان به بیمارستان کشید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر در ادامه با تشریح جزئیات حادثه رخ داده در این مراسم عروسی، تصریح کرد: شب گذشته بر اثر نشت گاز مونواکسید کربن در یکی از تالارهای عروسی نسیم شهر، ۲۰ نفر از مهمانان این مراسم عروسی دچار مسمومیت شدند.

هنرمند باتاکید بر حضور به موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر در محل حادثه، اذعان داشت: با اعلام این حادثه به آتش‌نشانی نسیم شهر، بلافاصله کارشناسان این سازمان جهت بررسی‌های کارشناسانه به محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین در رابطه با شرایط افرادی که در این حادثه دچار گازگرفتگی شده بودند، تشریح کرد: در مجموع ۲۶ نفر در این تالار عروسی دچار گاز گرفتگی شده بودند که ۶ نفر در محل درمان و ۲۰ نفر دیگر به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان منتقل شدند و دیگر مهمانانی که علائم جزیی از گازگرفتگی داشتند، توسط کارشناسان به فضای باز هدایت شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر درپایان باتوجه به اینکه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار آب ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می کند، افزود: شهروندان نسیم شهری می بایست دقت نمایند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علائم شوند، به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند.

 

نظر شما