فراهانی مطرح کرد:

امضا کنندگان تاکید دارند کوچک سازی باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۱:۱۲
کد خبر: ۷۹۳۹۲۰
فراهانی گفت : امضا کنندگان مسئله کوچک سازی را پذیرفته اند اما معتقدند این امر باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد و لایحه از طرف شهرداری بر اساس کار کارشناسی ارائه شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی در خصوص طرح ادغام معاونت های شهرداری تهران گفت: مساله اصلاح ساختار سازمانی مسئله تخصصی و مبتنی بر مطالعه و کار کارشناسی و مشاوره ای است.

فراهانی  افزود: بدین معنی که در یک سازمان کوچک هم چنانچه شرح مسئولیت ها تغییر کند باید در این شرکت ها، مشاور پس از بررسی و مطالعه مفصل، پیشنهاد خود را مطرح کند.

فراهانی بیان کرد: کلیات مصوبه عنوان می کند که باید شهرداری از ۹ سازمان به ۶ معاونت تبدیل شود در صورتی که همه این ها باید مبتنی بر کار مطالعاتی باشد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی گفت: در این راستا پیشنهادی ارائه کردیم تا طبق آن بند ۱ و ۲ حذف شود و این ماده یعنی ارائه گزارش ارزیابی و مطالعه ساختار سازمانی به منظور تجدید نظر در نظام تقسیم کار و انجام هماهنگی بین حوزه های معاونت ها و کاهش معاونت هاست تا بدین ترتیب طراحی ساختار سازمانی جدید با هدف کاهش معاونت های موجود در ستاد و صف به منظور چابک سازی کوچک شدن ساختار سازمانی شود.

فراهانی اضافه کرد: یعنی امضا کنندگان مسئله کوچک سازی را پذیرفته اند اما معتقدند این امر باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد و لایحه از طرف شهرداری بر اساس کار کارشناسی ارائه شود.

گفتنی است این پیشنهاد با ۱۱ رای موافق به تصویب شورای شهر تهران رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز