بازدید شهردار تهران از پروژه های عمرانی پایتخت

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۱:۴۹
کد خبر: ۷۹۴۳۹۹
بازدید شهردار تهران از پروژه های عمرانی پایتخت
صبح روز دوشنبه دهم دی ماه سال 1397، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران از برخی پروژه های عمرانی پایتخت بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ بازدید میدانی شهردار تهران از پروژه های عمرانی پایتخت با حضور مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و همچنین جمعی از دست اندرکاران اجرایی، از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر آغاز شد؛ پروژه ای که پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز 40 درصد رسیده و روند تکمیل آن متعاقب اجرای چند مرحله انحراف ترافیک و رفع برخی از موانع اجرایی تسریع شده است.

طی نشستی که در کارگاه پروزه احداث زیرگذر کوی نصر برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل این پروژه، جزئیاتی از طرح نگهداشت پل گیشا موسوم به "پل سبز زندگی" به سمع و نظر حاضران رسید.

شهردار تهران در ادامه این بازدید میدانی به پروژه احداث تونل- زیرگذر استاد معین رفت تا در شرایطی که این طرح راهگشای ترافیکی به سرعت به مرحله حفاری بخش تونلی نزدیک می شود، آخرین اقدامات انجام شده در جبهه های مختلف کاری شامل حفاری و احداث شمع، احداث سقف زیرگذر و اجرای تیرهای پیش روی بتنی در بستر خیابان آزادی را مورد ارزیابی قرار دهد.

دکتر حناچی همچنین در مسیر عزیمت به کارگاه پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، در کارگاه پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) واقع در میدان فتح توقف کرد تا اقدامات  انجام شده به منظور ساماندهی این کارگاه عمرانی را مورد بررسی قرار دهد.

بازدید از پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب پایتخت، پایان بخش بازدید میدانی شهردار تهران از پروژه های عمرانی بود؛ پروژه ای که کارگاه آن طی ماه های اخیر و با تدوین یک برنامه زمان بندی جدید فعال شده و قرار است فاز نخست آن در بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیرگذر الغدیر تا پاییز سال 98 به اتمام برسد. پیشرفت عملیات اجرایی این طرح راهگشای عمرانی در مرز 55 درصد قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز