رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز:

پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) به حال عادی بازگشت

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۰:۳۱
کد خبر: ۷۹۵۸۸۴
پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) به حال عادی بازگشت
رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با همکاری همه واحدهای فعال در ستاد عملیات زمستانی، در حالت عادی قرار دارد و پروازها بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، شامگاه پنجشنبه به سبب بارش برف و باران و کاهش دید افقی به زیر یکصد متر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پروازها از این فردوگاه برای ساعاتی متوقف شد و زمان شماری از پروازهای دیگر، تغییر کرد.

بامداد جمعه با بهبود وضع هوا رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از رفع مشکلات پیشین خبر داد.

به نوشته تارنمای وزارت راه و شهرسازی، فاروق علیخانی افزود: در ساعت های آغازین جمعه (چهاردهم دی ماه) به دلیل کاهش دید افقی انجام پروازها با تاخیر حداقلی صورت پذیرفت اما با افزایش دید افقی نشست و برخاست پروازها به طور طبیعی از سر گرفته شد‌‌.

وی ادامه داد: 53 نفر از مسافران پرواز باکو - تبریز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که به دلیل بدی آب و هوای تبریز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تغییر مسیر داده بود، به فرودگاه مهرآباد منتقل شدند تا با یک پرواز داخلی به تبریز بروند.

سایت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir و سامانه تلفنی 096330 آماده ارائه اطلاعات پرواز به مسافران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز