در اولین سالگرد غرق شدن نفتکش سانچی؛

هاشمی نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی" را در خواست کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۸:۴۷
کد خبر: ۷۹۶۵۳۱
هاشمی نامگذاری خیابانی به نام شهدای سانچی را در خواست کرد
رییس شورای اسلامی شهر تهران از درخواست نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی" خبر داد.

به‌ گزارش ‌برنا، محسن هاشمی، صبح امروز (یکشنبه‌) در جلسه شورای شهر تهران گفت: امروز سالگرد "غرق شدن نفتکش سانچی" است و نامه درخواستی مبنی بر نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی" به شورای اسلامی شهر تهران رسیده است که نامه به کمیسیون نامگذاری ارجاع داده شده است و می بایست در دستور کار شورای اسلامی شهر تهران قرار گیرد.

وی با اشاره به این که برای تبریک سال نوی میلادی به همراه دو عضو شورا به دیدار اسقف‌های اعظم ارامنه و آشوری رفتیم، خاطر نشان کرد: در این دیدار اسقف اعظم ارامنه مواضعی را در راستای همبستگی ادیان بیان‌ کردند که بر این اساس می بایست در شرایط حساس کنونی به مظلومیت ایران توجه ویژه‌ داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که این هفته‌ دومین سالگرد رحلت "آیت الله هاشمی رفسنجانی" است، خاطر نشان کرد: باز هم افکار و اندیشه‌های پویای آیت الله راه گشای اتفاقات این زمان است، اما هنوز حجم تخریب ها و توهین‌ها ادامه‌ دارد و این‌ در حالی است که جامعه فعلی پیش از هر زمانی نیاز به عقلانیت دارد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه باید بتوانیم از این پیچ تاریخی کشور را عبور دهیم، خاطر نشان کرد:  امیدواریم با توجه به حساسیت شرایط کنونی و با وجود مشکلات و تحریم‌ها همبستگی بیشتری را شاهد باشیم.

 

نظر شما