بررسی آخرین وضعیت ساماندهی کارگاه های عمرانی در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق ۲۲گانه

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۹:۲۳
کد خبر: ۷۹۶۶۱۷
بررسی آخرین وضعیت ساماندهی کارگاه های عمرانی در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق ۲۲گانه
معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه، در نشست دوره ای خود به بررسی آخرین اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی کارگاه های عمرانی سطح شهر تهران پرداختند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در نشست معاونان فنی و عمرانی مناطق 22 گانه که با حضور مهندس "صفا صبوری دیلمی" مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها و دیگر مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی برگزار شد، روند پیشرفت اقدامات صورت گرفته به منظور ساماندهی کارگاه های عمرانی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مناطق در این زمینه، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مهندس صبوری در این نشست، توجه به مقوله زیباسازی و تلاش برای بهبود منظر شهری را از جمله تاکیدات شهردار تهران در جهت ارتقای کیفیت فضاهای عمومی ذکر و اضافه کرد: آراستگی سیمای شهری، نیازمند برنامه ریزی، مطالعه و مشاوره با صاحبنظران حوزه های مختلفی از قبیل هنر و جامعه شناسی است و معاونت های فنی و عمرانی مناطق می توانند ضمن همکاری با دانشجویان هنرهای تجسمی، گام های موثری در این زمینه بردارند.

در ادامه نشست، وضعیت روکش معابر به لحاظ اجرای اقدامات ترمیمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر لزوم تجهیز پیمانکاران لکه گیری معابر به سیستم فلاسک آسفالت در قراردادهای نگهداشت سال آتی تاکید شد؛ امری که می تواند ضمن ارتقای کیفی عملیات بهسازی معابر، از پخش و اجرای مخلوط های آسفالتی با دمای نامناسب پیشگیری کند و درنتیجه سبب افزایش دوام روکش آسفالت شود.

مناسب سازی معابر برای تردد شهروندان کم توان جسمی، از دیگر دستورات نشست شورای معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه بود که طی آن استمرار رویکرد مدیریت شهری جهت تسهیل تردد معلولان و نابینایان در معابر پایتخت مورد تاکید قرار گرفت. بر این اساس مقرر شد معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه، عملیات مناسب سازی 2 معبر، 2 ساختمان اداری و 2 بوستان را به طور مستمر در محدوده مناطق خود پیگیری کنند.

بازدید از بخش های مختلف برج میلاد که با حضور مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صورت پذیرفت، از دیگر برنامه های نشست شورای معاونان فنی و عمرانی مناطق 22گانه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز