چهارمین دوره مسابقات سراسری خانه‌های دوام و ایمنی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۰:۳۹
کد خبر: ۷۹۷۹۳۵
چهارمین دوره مسابقات سراسری خانه‌های دوام و ایمنی برگزار می‌شود
چهارمین دوره مسابقات سراسری خانه‌های دوام و ایمنی ویژه اعضای خانه‌های دوام و ایمنی سرای محلات شهر تهران با هدف ارتقا دانش و مهارتهای فردی و گروهی اعضای داوطلب این خانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، امیر رنگین کمان مدیر آموزش سازمان با بیان این خبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مرحله دوم چهارمین دوره این مسابقات مابین تیم‌های منتخب مناطق 22گانه و به میزبانی ستاد مدیریت بحران منطقه 5 و مسابقات بین‌منطقه‌ای آن هفته پایانی دی‌ماه سال جاری در بخش‌های حمل مصدوم، اطفاء حریق، چادرزنی، آواربرداری سطحی و آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

رنگین کمان افزود: مرحله اول این مسابقات که به صورت درون منطقه‌ای و در دو بخش فردی و گروهی برگزار شد، تیم‌های شش‌نفره از اعضای خانه‌های دوام و ایمنی مناطق 22گانه شهر تهران در پایگاه‌های ویژه مدیریت بحران مناطق مربوطه به رقابت پرداختند و پس از اتمام مسابقات درون منطقه‌ای تیم اول و دوم هر منطقه در قالب یک تیم 12نفره به رقابت‌های مرحله دوم اعزام شدند.

وی گفت: بر اساس امتیاز کسب شده هر منطقه سه تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند و نتیجه رقابت این تیم‌ها، رتبه‌‌های اول تا سوم این مسابقات را مشخص خواهد کرد که به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز