سرگرد احمدی خبر داد :

دستگیری سارقان کارگاه های خصوصی

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۷۹۸۴۷۸
دستگیری سارقان کارگاه های خصوصی
سرپرست کلانتری خاور شهر از دستگیری 2 سارق کارگاه های خصوصی و اعتراف آنان به 4 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛سرگرد "خلیل احمدی"  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از کارگاه های خصوصی ماموران کلانتری 177 خاور شهر متوجه شدند که سرقت ها توسط 2 سارق با یک دستگاه خودرو وانت انجام شده است و سارقان با استفاده از کلیدهای از قبل تهیه شده توانسته اند وارد کارگاه شده و اموال کارگاه ها را سرقت کنند.

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت های انتظامی به منظور دستگیری سارقان هنگام سرقت، افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی، خودروی سارقان را در حالی که در جلوی درب کارگاهی پارک شده بود، رویت و بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرگرد احمدی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری موفق شدند هر 2 سارق در یک عملیات ضربتی، دستگیر کنند، ادامه داد: تعدادی از اموال مالباخته از خودروی سارقان کشف و هر 2 سارق برای بازجوئی اولیه به کلانتری منتقل شدند.

کلانتر محله خاور شهر با بیان اینکه متهمان به 4 فقره سرقت از کارگاه های محدوده شهرک صنعتی عباس آباد و لپ زنگ اعتراف کردند، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی تعدادی اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز