احتمال بارش برف در تهران

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۱:۰۹
کد خبر: ۷۹۸۸۰۹
احتمال بارش برف در تهران
امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت؛ از این رو انباشت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

به گزارش برنا بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در غرب سواحل خزر و استان اردبیل وزش بادهای جنوبی و افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

 البته فردا بارش های پراکنده برای استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش بینی شده است.

اما فردا یکشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود و از بعدازظهر تمام نوار غربی و دامنه های البرز شامل استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان ، جنوب تهران ، زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد بود.

دوشنبه این سامانه تقویت می شود و علاوه بر مناطق یاد شده استان های گلستان ، شرق مازندران، خراسان شمالی ، خراسان رضوی، سمنان، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس بارش باران خواهند داشت.

 هوای امروز تهران صاف، کمی ابری همراه با غبار محلی است و فردا صبح نیز غبار صبحگاهی خواهد داشت؛ اما از بعدازظهر افزایش ابر همراه با باران و وزش باد و در ارتفاعات برف خواهد بود ، البته به علت سردی هوا احتمال بارش برف در سطح شهر نیز وجود دارد.

 کمینه دمای امروز صبح مهرآباد منفی 1 بود و بیشینه دمای امروز تهران به 6 درجه می رسد،همچنین فیروزکوه منفی 14، دماوند منفی 8 و لواسان منفی 5 سردترین نقاط استان تهران بودند.

زرآباد در سیستان و بلوچستان و راسک 29 درجه و هزارکانیان در استان کردستان منفی 19 درجه ، تکاب منفی 16، خلخال و چادگان منفی 15 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

نظر شما