یک زن سارق خودروهای تهران

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۱:۲۳
کد خبر: ۷۹۹۴۴۳
یک زن سارق خودروهای تهران
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو در محله نازی آباد تهران، گفت: این سارق یک زن بود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: با شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت خودروی سواری اش، تحقیقات تیم عملیاتی این کلانتری برای شناسایی سارق یا سارقان خودرو، آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخصات خودرو مسروقه به دست آمد و در میان ماموران گشت های انتظامی کلانتری توزیع تا در صورت برخورد با خودرو، آن را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده نازی آباد، این خودرو را مشاهده و به تعقیب راننده پرداختند.

سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: راننده خودروی مسروقه که یک زن بود به محض این که متوجه شد ماموران در تعقیب وی هستند، خودرو را به کنار خیابان هدایت کرده و پس از توقف سعی کرد از محل دور شود که ماموران وی را دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقلش کردند.

گفتنی است، این متهم که "م" نام داشت در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و علت سرقت را اختلاف حساب با مالک خودرو بیان داشت که پس از تکمیل پرونده خودرو به پارکینگ و متهم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه