سرقت در شهر قدس، دستگیری در باغ فیض

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۴:۴۶
کد خبر: ۷۹۹۴۴۸
سرقت در شهر قدس، دستگیری در باغ فیض
رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض، از دستگیری یک سارق خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم پس از سرقت خودرو سعی داشت آن را به یک مالخر در این محدوده بفروشد که دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ "پرویز حسینی فر" گفت: بامداد روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان طالقانی باغ فیض بودند که پلاک دستکاری شده یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی از مرکز کنترل پلیس پایتخت مشخصات آن را استعلام کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده شهرقدس به سرقت رفته و در حال حاضر ماموران کلانتری آن محله در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، ماموران به راننده دستور توقف دادند و زمانی که وی به دستور پلیس عمل نکرد به تعقیب وی پرداخته و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودرو را متوقف و این سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی فر، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و اقرار کرد که پس از سرقت قرار بوده خودرو را به یکی از مالخران اموال مسروقه در این محله بفروشد که از سوی پلیس دستگیر شده است.

گفتنی است، تحقیقات برای دستگیری مالخر اموال مسروقه از سوی ماموران تجسس کلانتری ادامه دارد و این در حالی است که متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه