سرهنگ امیری خبر داد ؛

دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در شرق تهران

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۹۹۹۹۲
دستگیری فروشنده سکه های تقلبی در شرق تهران
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به دستگیری یک جاعل که سعی داشت تعدادی سکه های تقلبی را به طلا فروش بفروشد، خبر داد و گفت: از این متهم 10 سکه تقلبی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ "ضرغام امیری"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته با تماس یکی از کسبه محدوده تهرانپارس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام این مطلب که فردی برای فروش 2 سکه تقلبی به مغازه اش مراجعه کرده است، تیمی از ماموران کلانتری 126 تهرانپارس به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور ماموران در محل، این متهم که در انتظار دریافت پول سکه های تقلبی خود از فروشنده بود در کمال ناباوری اش دستگیر و در همان محل تحقیقات اولیه از وی و همچنین بررسی از مالک طلافروشی مذکور آغاز شد.

وی افزود: طلافروش که با پلیس تماس گرفته بود در بررسی های انجام شده به ماموران گفت که این متهم پس از ورود به مغازه و انتظار برای خالی شدن محل، به وی مراجعه و اظهار داشته که 2 سکه بهار آزادی برای فروش به قیمت روز دارد اما از آنجا که در عیارسنجی سکه ها مشخص شد که تقلبی هستند، وی با سرگرم کردن متهم با پلیس تماس گرفته و موضوع را در میان گذاشته است.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت، تصریح کرد: با اعلام این موضوع، متهم به کلانتری منتقل شد و در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش سکه های تقلبی اعتراف و اقرار کرد که با ورقه های برنجی اقدام به ضرب سکه های تقلبی کرده و با استفاده از کارت های جعلی یک برند معتبر سکه، اقدام به ضرب این سکه های تقلبی کرده و قصد فروش آن را داشته که با حضور پلیس دستگیر شده است.

سرهنگ امیری، با اشاره به این مطلب که در بازرسی بدنی از متهم هشت سکه تقلبی دیگر کشف شد، گفت: این متهم که "حمید"، نام داشت، پس از اعتراف به جرایم خود با تشکیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز