محدودیت تردد در جاده هراز

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۹:۰۱
کد خبر: ۸۰۰۶۸۹
محدودیت تردد در جاده هراز
تردد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 26 دی از محور هراز ممنوع است.

به گزارش برنا، پلیس راه مازندران اعلام کرد:  تردد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 26 دی و  از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 دی از محور هراز ممنوع می باشد.

پلیس راه همچنین افزود : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه مورخ 28 دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24  همان روز  از مرزن آباد به سمت کرج  یکطرفه خواهد شد.

تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

همچنین تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه دی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 دی از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع ست .

پلیس راه همچنین اعلام کرد : با توجه به اخطار  هواشناسی مبنی بر بارش برف شدید و کولاک از عصر روز پنجشنبه 27 دی تا عصر روز جمعه 28 دی در محورهای کوهستانی مازندران, رانندگان حتی المقدر از سفر به این مناطق خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما زنجیر چرخ , وسایل گرمایشی , خوراک و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.

پلیس راه از رانندگان خواست قبل از سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر از سالم بودن اتومبیل خود مطمئن شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز