در نشست مشترک معاونان شهردار تهران بررسی شد؛

تعیین تکلیف نحوه مدیریت و بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۱:۱۷
کد خبر: ۸۰۰۸۶۱
تعیین تکلیف نحوه مدیریت و بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس
آخرین وضعیت نحوه مدیریت و بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس، طی نشست مشترک 3 تن از معاونان شهردار تهران مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در ابتدای این نشست که با حضور مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی، دکتر ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی و دکتر زریر نگین تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و با هدف ارائه راهکاری جامع در خصوص مدیریت یکپارچه دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، گزارشی از وضعیت فعلی نحوه بهره برداری و مدیریت فنی دریاچه به سمع و نظر حاضران رسید.

عدم تعیین تکلیف هزینه های مربوط به بهره برداری فنی، مشکلات آبگیری به موقع در فصل زمستان، نامشخص بودن شرح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات ذینفعان و عدم استفاده مناسب از فرصت های سرمایه گذاری در پهنه آبی و ساحلی، از مهمترین موضوعاتی است که استقرار مدیریت یکپارچه بر دریاچه 140 هکتاری غرب پایتخت را ضروری ساخته است.

در ادامه این نشست، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه 22، مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دکتر سید مهدی قاسمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی، علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و سید امید توفیقی مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه چگونگی نگهداشت، بهره برداری و مدیریت دریاچه شهدای خلیج فارس پرداختند.

گفتنی است تاسیس یک شرکت بهره بردار، توسعه فضاهای پیرامونی ضلع جنوب غربی دریاچه، ایجاد منطقه ویژه گردشگری و واگذاری مدیریت دریاچه به شهرداری منطقه 22 از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود. قرار است هم اندیشی پیرامون نحوه مدیریت یکپارچه دریاچه شهدای خلیج فارس تا حصول یک راهکار جامع ، در قالب نشست های کارشناسی و مدیریتی ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز