در دیدار نمایندگان مجلس و مدیران شهرداری مطرح شد؛

رونق بوستان بزرگ ولایت با راه اندازی کسب وکار استارت آپی و دانش بنیان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۵:۴۳
کد خبر: ۸۰۰۸۸۹
رونق بوستان بزرگ ولایت با راه اندازی کسب وکار استارت آپی و دانش بنیان
دیدارمردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار منطقه، فرماندار تهران، مسئولان اجرایی ادارات با شورایاران و شهروندان منطقه 19 انجام گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، این دیدار با حضور پروانه مافی، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی توکلی شهردارمنطقه، عیسی فرهادی فرماندار تهران، غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری، سرهنگ هاشمی رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو، مسئولان اجرایی ادارات در مسجد جامع چهارده معصوم (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه ضمن تشکر از میزبانی امام جماعت مسجد چهارده معصوم (ع) و حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین نهادها و سازمان های مستقر در منطقه در راستای فراهم کردن زمینه تعامل و مشارکت در رفع مشکلات شهروندان متدین و فهیم این منطقه گفت: روحیه مطالبه گری از مسئولین ارمغان انقلاب اسلامی بود این روحیه باعث می شود مسئولین مردم را فراموش نکنند.

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی با عنوان ترجیح تلخی برخورد صادقانه به سایرتلخی های دیگر تصریح کرد: رمز موفقیت امام خمینی(ره) برخورد صادقانه با مردم بود، طی حدود سه ماهی که در این منطقه مشغول به خدمت هستم بین خود و خدای خودم  عهد بسته ام به وعده ای که در بازدید ها و جلسات شورایاری ها دارم عمل کنم .

توکلی ادامه داد: از آنجایی که ما خدمتگذار  مردم هستیم با این رویکرد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی و مسئولین ذهنیت منفی ایجاد نخواهد شد.

شهردار منطقه درخصوص درخواست امام جماعت و هیئت امنای مسجد چهارده معصوم (ع) برای گسترش این مسجد با تخریب بخشی از آن خاطر نشان کرد: در این منطقه 4 مسجد از سال 92 تخریب و هنوز به علت مشکلات مالی تکمیل نشده است و در صورت تأمین بودجه اولویت اول ساخت و تکمیل این مساجد و نه تخریب و نوسازی سایر اماکن مذهبی است.

توکلی درباره تعیین تکلیف محدوده خلازیر ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات این محدوده از شورای شهر، شهرداری تهران و بازدید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: بازنگری در طرح تفصیلی درکمیسیون ماده 5 بررسی خواهد شد و اگر تغییرات ایجاد شود با ساماندهی خلازیر مانع گسترش این محدوده و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از مسائل مختلف آن خواهیم شد.

در ادامه این دیدار مردمی پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از انگیزه و تلاش مسئولین در پیگیری مطالبات شهروندان این منطقه گفت: وجود پتانسیل بوستان بزرگ ولایت با مساحت 265 هکتار با ارائه طرح هایی چون احداث بیمارستان هسته ای هزارتختی، فعالیت استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، پارک بازی و مجموعه بازی، باغ فرهنگ ومشاهیر می توان موجب رونق و تحول در منطقه و  اشتغال زایی و کسب و کار شود.

مافی بر جمع آوری تیره برق ها با پایه های چوبی،جلوگیری از فعالیت های زیرزمینی و سوء استفاده از کودکان کار در کوره پزخانه ها و پیگیری نسبت به اختصاص زمینی که در اختیار نهادها نزدیک مترو آزادگان قرار دارد برای احداث پارکینگ، جمع آوری بازار بساط گستران خلازیر تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز