سردار محمد قنبری خبر داد ؛

دستگیری ۳ نفر از اشرار مسلح ایرانشهر دردرگیری مسلحانه

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۶:۵۵
کد خبر: ۸۰۱۳۰۹
دستگیری ۳ نفر از اشرار مسلح ایرانشهر دردرگیری مسلحانه
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 نفر از اشرار مسلح و مجروحیت 2 نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی رصد اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه اشرار و یک قاتل مسلح فراری در ایرانشهر، عوامل پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از ورود به مخفیگاه مجرمان با تیراندازی آنها مواجه شدند که پس از اعلام هشدارهای لازم پلیسی مقابله به مثل کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این درگیری مسلحانه مأموران موفق شدند 3 نفر از این افراد را دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در این عملیات یک نفر از متهمان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و 2 نفر از کارکنان پلیس نیز مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برای حفاظت و حراست از مردم در مقابل اشرار و مخلان نظم و امنیت با اقتدار می ایستد و در این راه پر افتخار از هیچ گونه جانفشانی و ایثارگری دریغ نمی‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز