بنا بر اعلام رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ؛

بی احتیاطی جان دو تن از همشهریان را گرفت

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۷:۳۷
کد خبر: ۸۰۱۸۲۹
بی احتیاطی جان دو تن از همشهریان را گرفت
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رانندگان در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی میگردد مانند استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و... خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ احسان مؤمنی در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۲ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث ۲ نفر از شهروندان در اثر بی احتیاطی جان خودشان را از دست دادند و خانواده هایی را داغدار کردند.

مومنی بیان کرد: تصادف اول  در ساعت ۱۴:۲۱ دقیقه ظهر روز دوشنبه در بزرگراه شهید یاسینی  یک دستگاه سواری پژو با عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه جان خود را از دست می دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح این تصادف به شهروندان توصیه کرد: محورهای بزرگراهی با توجه به سرعت بالای وسایل نقلیه محلی برای توقف، ایستادن و عبور از عرض معبر برای عابرین پیاده نمی‌باشد و حتما در صورت لزوم باید از پل‌های عابر پیاده جهت تردد استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: تصادف دوم در ساعت ۲۷ دقیقه بامداد روز چهارشنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام محدوده پل ستارخان یکدستگاه سواری پژو به دلیل نقص فنی در سطح محور بزرگراهی توقف می‌نماید و راننده پژو در حال تعمیر خودرو بوده که یک دستگاه سواری پراید با قسمت عقب پژو و همچنین راننده برخورد می‌کند و در اثر شدت ضربه راننده پژو در محل حادثه جان خود را از دست می دهد.

مومنی در خصوص این تصادف اظهار داشت: در هنگام بروز نقص فنی در وسیله نقلیه و توقف اضطراری در معابر سریعا نسبت به ایمن سازی به فاصله مناسب از قسمت عقب وسیله نقلیه اقدام نمایند و رانندگان دیگر را با وسایل در اختیار مانند مثلث خطر ، چراغ قوه از توقف وسیله نقلیه آگاه نمایند. همچنین رانندگان در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی میگردد مانند استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و... خودداری کنند.

سرهنگ مومنی در پایان گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در روزهای اخیر رانندگان با احتیاط بیشتر و سرعت کمتر از روزهای معمولی تردد نمایند و فاصله بیشتری را با خودروی جلویی حفظ کنند و مراعات عابران پیاده را بکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز