کشف مزرعه کاشت ماری جوانا در بستان آباد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۸:۰۵
کد خبر: ۸۰۲۹۰۹
کشف مزرعه کاشت ماری جوانا در بستان آباد
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا مزرعه بزرگ کاشت گراس و ماری‌ جوانا در بستان‌ آباد کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، نیروهای اطلاعاتی سپاه عاشورا موفق به کشف مزرعه کاشت مواد مخدر در شهرستان بستان‌آباد و دستگیری 3 متهم شدند.

یکی از مسئولان اطلاعات سپاه گفت : طی یک اقدام پیچیده اطلاعاتی مزرعه بزرگ کاشت مواد مخدر از نوع گراس و ماری جوانا در زمینی به وسعت 5 هزار مترمربع با هماهنگی به عمل آمده با دادستانی شهرستان بستان آباد کشف شد.

وی افزود : فردی غیر بومی با تهیه این زمین اقدام به کشت بوته های مواد افیونی در این شهرستان کرده و حدود 625 بوته گیاه مخدر ماری جوانا و کراس در آن کاشته بود.

این منبع آگاه ارزش مواد مخدر کشف شده را 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : این مواد مخدر قرار بود پس از برداشت به بیشتر مناطق کشور ارسال شود.

همچنین نیروهای سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هدف برخورد با محتکران و اخلالگران بازار، یک انبار کروم احتکار شده را در تبریز کشف و پلمپ کردند.کشف مزرعه کاشت کراس و ماری‌ جوانا در بستان‌ آباد.

کشف مزرعه کاشت ماری جوانا در بستان آباد

در این انبار 15 تن کروم قاچاق شده از روسیه و 15 تن کروم ایرانی احتکار شده بود و فرد محتکر این مواد را هر کیلو به قیمت 4 هزار تومان خریداری کرده بود و قصد داشت هر کیلو به قیمت بیش از 10 هزار تومان به فروش برساند که در دام ماموران اطلاعات سپاه عاشورا افتاد.

کروم ماده اولیه صنعت چرم سازی است.

در عملیات دیگری هم نیروهای اطلاعاتی سپاه 3 انبار احتکار شکر به میزان 62 تن را در مناطق مختلف تبریز کشف و کالاها را تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی دادند.

 

نظر شما
پرونده ویژه