قابلیت جدیدی به گوگل‌مپ اضافه می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۰۲۹۱۲
قابلیت جدیدی به گوگل‌مپ اضافه می‌شود
گوگل قابلیت جدیدی را به برنامه نقشه موسوم به گوگل مپ خود اضافه کرده است تا سرعت مجاز رانندگی در بزرگراهها و خیابان ها را برای کاربران نمایش دهد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، اپلیکیشن نقشه گوگل (گوگل مپ) یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین برنامه‌های نقشه جغرافیایی است که به کاربران در سراسر جهان موقعیت‌های موردنظرشان را نشان داده و آن‌ها راهنمایی می‌کند.

حالا گوگل بعنوان توسعه دهنده اپلیکیشن گوگل مپ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به هر دو پلتفرم اندرویدی و آی‌اواس آن اضافه کرده تا به کاربرانش اجازه دهد که از محدودیت سرعت مجاز در خیابان و بزرگراههای مورد نظر خود آگاه و مطلع شوند.

گوگل بدین منظور خواسته با افزودن قابلیتی که مشابه آن در اپلیکیشن ویز وجود دارد، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه‌های نقشه‌های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلتفرم اپلیکیشن گوگل مپ بپردازد.

نحوه عملکرد این قابلیت بدین صورت است که کاربران با نزدیک شدن به دوربین‌های کنترل سرعت در خیابان، معابر و بزرگراهها اخطاری از سوی این اپلیکیشن دریافت کرده و می‌شنوند. البته این به روزرسانی در حال حاضر تنها در کشورهای دانمارک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا قابل استفاده است و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت تک کرانچ، این قابلیت به زودی برای کاربران تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
پرونده ویژه