بازدید شبانه از پروژه های عمرانی منطقه ۱۴

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۰:۳۷
کد خبر: ۸۰۳۰۷۸
بازدید شبانه از پروژه های عمرانی منطقه ۱۴
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در شبی که مسئولیت شهردار شب پایتخت را بر عهده داشت، از چند پروژه عمرانی در محدوده منطقه 14 بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، مهندس ایرج معزی در این بازدید شبانه ضمن سرکشی به بزرگراه امام علی(ع) در جریان جزئیات مربوط به مرمت و نگهداری این محور مهم بزرگراهی قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه این بازدید میدانی که با حضور مهندس صفا صبوری دیلمی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان ها و همچنین حسین بحیرایی شهردار منطقه ١٤ انجام شد، به کارگاه پروژه های احداث ساختمان اسکان کارگری نواحی ٤و ٥ منطقه ١٤ رفت تا آخرین اقدامات انجام شده در این طرح ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

بازدید از وضعیت خیابان خاوران در جنوب شرق پایتخت، پایان بخش این بازدید میدانی بود؛ معبری که طی سال های گذشته با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و قرار است روند بهسازی این پروژه با تزریق بودجه مناسب تسریع شود تا یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی شهروندان ساکن جنوب شرق پایتخت مرتفع گردد.

گفتنی است در جریان این بازدید حسین بحیرایی شهردار منطقه 14 گزارشی از نحوه نگهداشت محورهای شریانی منطقه ارائه کرد و از آمادگی معابر حمل و نقلی منطقه در فصل بارش خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز