در حاشیه برگزاری اولین انتخابات مجمع ملی سمن های جوانان مطرح شد؛ ,

استاندار کرمان: از هر ۳ جوان کرمانی یک نفر بیکار/ بزرگترین خواسته جوانان حضورشان در اداره کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۴:۴۸
کد خبر: ۸۰۳۲۹۱
استاندار کرمان: از هر ۳ جوان کرمانی یک نفر بیکار/ بزرگترین خواسته جوانان حضورشان در اداره کشور است
استاندار کرمان گفت: 38 درصد جوانان کرمان در سن 25 تا 35 سالگی قرار دارند که برای این سن از جوانان بحث ازدواج مهم است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، «محمدجواد فدایی»، استاندار کرمان، در مراسم اولین انتخابات مجمع سمن های جوانان با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در این استان 29 درصد است یعنی از هر 3 جوان یک نفر بیکار داریم، گفت: بزرگترین خواسته جوانان حضورشان در اداره کشور و اثرگذاریشان در تصمیم گیری ها است که به اشتغال، اوقات فراغت، ایجاد نشاط و ... مربوط می شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات معتقدیم باید توجه ویژه به حضور جوانان در تصمیم گیری های استانی شود، ادامه داد: ما اعتقاد داریم این مطالبه بحق است. این توان در جوانان ما وجود دارد و برای ما هم مفید است از توانایی های آنها استفاده کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: امکان حل  مشکل اشتغال در استان کرمان وجود دارد اما باید با جوانان در تعریف اشتغال به یک نتیجه مشترک برسم.

وی تصریح کرد: ما امکانات بالقوة زیادی در بخش گردشگری داریم. در کشور 22 اثر ثبت شده که 7 مورد آن در کرمان است. با استفاده از این پتانسیل می توانیم اشتغال زیادی ایجاد کنیم. همچنین تامین مالی واحدهای کوچک و استفاده از موسسات مالی غیر دولتی و ... از پتانسیل هایی است که می‌توان از آن در جهت اشتغالزایی بهره گرفت.

استاندار کرمان گفت: به خواسته ها و مسائل جوانان توجه داشته و انتظار داریم با همفکری جوانان برنامه های اثرگذاری را در اشتغالزایی و حمایت از این قشر به سرانجام برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز