معاون نظارت و پایش محیط زیست استان خبر داد ؛

اعلام ممنوعیت شکار در کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۱:۲۲
کد خبر: ۸۰۳۹۹۱
اعلام ممنوعیت شکار در کرمانشاه
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: شکار پرندگان در استان کرمانشاه از امروز (۴ بهمن) به منظور جلوگیری از بروز بیماری‌های واگیردار در فصل سرما ممنوع شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ولی زاده معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه افزود: پیش از این مجوز‌هایی برای شکار پرندگان خشک زی نظیر کبک و تیهو تا ۱۵ بهمن ماه صادر شده بود که این مجوز‌ها از امروز (چهارم بهمن) باطل و هرگونه شکار پرندگان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه بیماری نیوکاسل پرندگان در اسلام آباد غرب مشاهده شده و به تایید دامپزشکی نیز رسیده است، اظهار داشت: بیماری دیگر آنفلوآنزای پرندگان است که با توجه به سرمای هوا و ورود پرندگان مهاجر به استان، احتمال شیوع این بیماری وجود دارد که برای پیشگیری از شیوع این بیماری‌ها از امروز تمام مجوز‌های شکار پرندگان در استان باطل شده است.

معاون محیط زیست استان تصریح کرد: از امروز پایش و گشت‌های محیط زیست به منظور مقابله با شکار تشدید شده و با تخلفات صورت گرفته به صورت جدی برخورد می‌شود.

ولی زاده همچنین در خصوص شکار پستانداران گفت: شکار پستانداران از قبل ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای شکار این گونه‌ها صادر نمی‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز