در راستای اجرای طرح حمایت از مدارس

توزیع ۲۷۵ نیمکت دانش آموزی در منطقه ۱۹ تهران

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۰۴۶۰۵
توزیع ۲۷۵ نیمکت دانش آموزی در منطقه ۱۹ تهران
275 نیمکت دانش آموزی در راستای اجرای طرح حمایت از مدارس در مدارس منطقه 19 توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان، ارتقاء همکاری در وضعیت تجهیز، بهسازی، ایمن سازی و کیفیت محیطی و بازسازی مدارس و ... در سه محور عمرانی، تجهیزی و برنامه ای انجام شد.

بهرامی نوسازی، بهسازی و کمک به تجهیز مدارس منطقه را گام موثری در حفظ امنیت و آرامش دانش آموزان برشمرد و با اشاره به اهمیت نقش مدارس در توسعه و تعمیق فرهنگ جامعه شهری بیان کرد: با فراهم سازی بستر مناسب برای حضور امن و شاد دانش آموزان در محیط مدارس، باید آنان را به علم آموزی ترغیب و تشویق و خاطره خوشی را برایشان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: فعالیت های عمرانی در قالب ایزوگام، رنگ آمیزی، پیاده روسازی، خرید و نصب شیرآلات، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و ... با همکاری معاونت فنی و عمران انجام شده است.

همچنین فعالیت های تجهیزی در قالب توزیع نیمکت دانش آموزی و فعالیت های برنامه ای در قالب آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان، کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش محیطی، برگزاری گردش ها و اردوهای علمی- آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تولید و توزیع محصولات فرهنگی و آموزشی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌ها، طرح شهردار مدرسه، کمک به انجام فعالیت های مناسبتی و ... در مدارس سطح منطقه انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز