نایب رئیس مجمع ملی سمن های کشور در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

تشکیل اتاق فکر گردشگری در همه شهرستان ها / کشور به۷ منطقه گردشگری تقسیم شده است

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۵:۳۵:۱۸
کد خبر: ۸۰۷۱۴۵
تشکیل اتاق فکر گردشگری در همه شهرستان ها / کشور به۷ منطقه گردشگری تقسیم شده است
کبیری گفت : محمد مهدی تندگویان- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان- در اجلاس جوانان جهان اسلام که در ترکیه برگزار شد طرح ایجاد سازمان گردشگری جوانان جهان اسلام را از طرف ایران پیشنهاد دادند که پروپوزال آن نوشته و تقدیم شده است و در صورت تصویب آن سازمان جهانی گردشگری جوانان جهان اسلام در ایران تشکیل خواهد شد و شبکه در سطح بین المللی ادامه فعالیت خواهد داد.

بهاره کبیری، نایب رییس مجمع ملی سمن های کشور و دبیر شبکه ملی گردشگری جوانان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای رشد  شبکه گردشگری جوانان بیان کرد: شبکه گردشگری در اردیهشت ماه با برگزاری یک همایش ملی با حضور سازمان های مردم نهاد گردشگری سراسر کشور آغاز به کار کرد. در 4 تیرماه دبیرخانه رسما در تبریز افتتاح شد و مدیریت و ساماندهی سازمانهای گردشگری را در هفت منطقه گردشگری کشور به عهده گرفت. ما فاز اول فعالیت خود را با مطالعات و برنامه ریزی شروع کردیم.

وی در ادامه افزود: برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت یک ساله؛ راهبردی، عملیاتی تدوین شد. تا امروز  طبق برنامه پیش رفته ایم و بعد از فاز مطالعات و برنامه ریزی ما کار توانمند سازی سازمان های مردم نهاد گردشگری را آغاز کرده‌ایم و نقش تسهیلگری شبکه راتقویت کردیم.

کبیری درباره توانمند سازی های شبکه گردشگردی مطرح کرد: دوره های اینفوتورها را برگزار کرده ایم و از فعالین گردشگری، تورلیدرها، اساتید، کارافرینان و سرمایه گذاران دعوت کرده و آنها را به شهر های مختلف کشور برده ایم همچنین همراه با تور لیدرهای هر استان، جلساتی را با مسئولین شهری داشته ایم و جاذبه های کم تر دیده  شده شهر را به آنان معرفی کرده ایم، در آخرین تورهای اینفو از میهمانان بین المللی نیز دعوت شد.

نایب رییس مجمع ملی سمن های کشور گفت: در استان ها اتاق فکر گردشگری تشکیل شده است و افرادی که در این زمینه شاخص هستند در در اتاق فکرها در رابطه با فعالیتهای استانی شبکه برنامه ریزی می‌کنند و نتایج را جهت اجرا و پیگیری به دبیرخانه ارجاع میدهند.

کبیری درباره نوع پوشش دهی شبکه گردشگری اذعان کرد: طبق طرح جامع گردشگری ما کشور را به 7 منطقه تقسیم کرده‌ایم که برنامه ها را به مدیران پهنه ها ارجاع می‌دهیم تا مدیریت پهنه ها با نمایندگان راحت تر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قبل از عید همایش تورلیدرها را خواهیم داشت که پس از قطعی شدن اعلام عمومی خواهد شد و تصمیم بر این است؛ پروژه ای را در زمینه اشتغال و کارآفرینی سمن ها افتتاح کنیم.

کبیری در پایان با اشاره به مجمع جوانان جهان اسلام، گفت: محمد مهدی تندگویان- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان- در اجلاس جوانان جهان اسلام که در ترکیه برگزار شد طرح ایجاد سازمان گردشگری جوانان جهان اسلام را از طرف ایران پیشنهاد دادند که پروپوزال آن نوشته و تقدیم شده  است و در صورت تصویب آن سازمان جهانی گردشگری جوانان جهان اسلام در ایران تشکیل خواهد شد و شبکه در سطح  بین المللی ادامه فعالیت خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز