عضو هیات رئیسه مجمع ملی سمن‌های جوانان خبر داد:

انتخاب سمن‌های نمونه کشور به زودی/ سامانه ارزیابی عملکرد سمن‌ها راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۵:۴۵:۲۰
کد خبر: ۸۰۷۶۵۶
انتخاب سمن‌های نمونه کشور به زودی/ سامانه ارزیابی عملکرد سمن‌ها راه‌اندازی می‌شود
مقامی گفت: با توجه به راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد سمن‌ها توسط اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان، انتخاب سمن نمونه بامعیار ها و شاخص هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چندی پیش دومین مجمع ملی جوانان سمن‌های کشور  در کرمان برگزار و هیات رئیسه آن با رای اعضا انتخاب شد. این در حالی است که شاید خیلی از مردم در جامعه با سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها)  و نحوه فعالیت‌های آنها آشنایی زیادی نداشته باشند.

علی مقامی، خزانه‌دار مجمع ملی سازمان مردم نهاد جوانان کشور و نماینده استان تهران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این که سازمان‌های مردم نهاد از جنس مردم هستند و از بدنه مردم تشکیل می‌شوند و این نقطه قوتی است که می‌تواند در امر اطلاع رسانی نحوه فعالیت‌های آنان  موثر باشد گفت: مجمع ملی جوانان به دنبال تعامل با رسانه‌ها بوده تا بتواند  فعالیت جوانان و سمن‌ها را پوشش داده و در این زمینه به‌دنبال راه اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی فعالیت سمن‌های جوانان و نشریه مکتوب است تا فعالیت سمن‌های جوانان پوشش گسترده‌تر داشته باشد.

مقامی با اشاره به جشنواره‌های مختلفی که در استان‌ها از سمن‌های جوانان و دستگاه‌های دولتی نمونه تجلیل می‌کند، بیان کرد: امسال مجمع ملی به‌دنبال آن است که در سطح ملی این مراسم‌ها برگزار شود. در سال آینده با توجه به راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد سمن‌ها توسط اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان، انتخاب سمن نمونه با معیارها و شاخص‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، صورت می‌گیرد. گفتنی است این فرایند در حال حاضر  در چند استان به صورت آزمایشی در حال انجام است که امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد بهره‌برداری از آن در سطح کشور باشیم.

مقامی در پایان با تشکر از خبرگزاری برنا برای رونمایی از پرتابل خبری ویژه سمن‌ها اظهار کرد: از دیگر رسانه‌ها می‌خواهیم ما را در امر اطلاع رسانی، حوزه سمن‌های جوانان یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز