معاون نظارت شورای شهر تهران در گفتگو با برنا مطرح کرد:

حبیب زاده : ۵۰ درصد هزینه های شهر صرف حقوق کارمندان شهرداری می شود/ تهران به بودجه ۲۴ هزار میلیاردی نیاز دارد

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۵:۴۰:۲۳
کد خبر: ۸۰۸۴۶۸
حبیب زاده : ۵۰ درصد هزینه های شهر صرف حقوق کارمندان شهرداری می شود/  تهران به بودجه ۲۴ هزار میلیاردی نیاز دارد
افشین حبیب زاده از صرف 50 درصد هزینه های شهرداری برای پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان شهرداری تهران خبر داد.

افشین حبیب زاده - عضو شورای شهر تهران- در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل شهری و عدم تخصیص عوارض ناشی از این حوزه به توسعه حمل و نقل عمومی گفت:  متاسفانه به لحاظ حقوق و دستمزد به شدت در مضیقه هستیم و مشکل داریم از این رو شاید بتوان گفت که بیش از 50 درصد صرف هزینه های تهران صرف حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری می شود.

معاون نظارت شورای شهر تهران  با تاکید بر اینکه شهرداری ناچار است حقوق و دستمزدها را پرداخت کند، تاکید کرد:  باید بتوانیم حقوق و دستمزد را تامین کنیم و این امر اجتناب ناپذیر است.  بودجه ما باید بالای 24 هزار میلیارد باشد تا بتوانیم حمل و نقل عمومی را تکمیل کنیم و پروژه را سرعت ببخشیم. متاسفانه به دلیل مشکلی که در منابع مالی داریم مجبور هستیم با این اعداد کنار بیاییم.

حبیب زاده در ادامه در خصوص مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل اظهار کرد: در زمان های پیک، در موضوع حمل و نقل عمومی مشکل داریم اما در زمان های غیر پیک مشکلی نداریم . نیاز است که شهروندان برای مراجعات خود زمان بندی ها را تنظیم کنند که در زمان های پیک به محدوده های پر رفت و آمد مراجعه نداشته باشند اما موضوعات اورژانسی تفاوت دارد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: در حال حاضر مد های مختلف حمل و نقل داریم؛ اتوبوس، مترو، تاکسی خطی هر یک در مناطق مختلف وجود دارد اما در ابتدا باید به حمل و نقل عمومی انتظام ببخشیم.

وی در رابطه با نظم بخشیدن به حمل  نقل عمومی گفت: نرم افزاری جامعی باید تدوین شود تا شهروندان بدانند که چه بخشی از مسیر را چگونه باید بروند و چقدر زمان صرف خواهد شد و برنامه مشخصی بدهند تا بخشی از مشکل حل شود و در این زمینه تلاش هایی شده است.

حبیب زاده با اشاره به راه اندازی خطوط مترو تا پایان سال 98 عنوان کرد: امیدواریم با راه اندازی خط 6 و 7 مشکل عدم دسترسی نقاط مختلف شهر را بر طرف کنیم. به لحاظ افزایش تعداد خطوط کارهای ویژه ای انجام نداده ایم اما به لحاظ ایستگاه مترو یکسری خطوط را افتتاح کردیم و تا پایان امسال تعداد قابل توجه دیگر را می توانیم بهره برداری نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز