دستگیری دو سارق لوازم خودرو در تهرانسر

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۳:۱۶
کد خبر: ۸۰۹۴۳۵
دستگیری دو سارق لوازم خودرو در تهرانسر
سرپرست کلانتری150 تهرانسر از دستگیری سارقان لوازم خودروی پراید و پژو در این محدوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سرهنگ ذبیح الله امیری در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت لوازم خودرو های پراید و پژو در این منطقه افزایش پیدا کرده بود که با انجام عملیات فنی و پلیسی بالاخره متهمان که تصاویرشان نیز توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود شناسایی شدند.

وی ادامه داد: در این سرقت ها که توسط دو نفر موتورسیکلت سوار انجام شده بود، تیم عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شده و بالاخره در یکی از سرقت ها، راکب موتورسیکلت طی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر می شود که فردی 25 ساله و از سابقه داران این محله بود.

وی ابراز داشت: این متهم سابقه دار که معروف به آلن بود اعتراف می کند که طی دو ماه گذشته 150 فقره سرقت انجام داده است و نفر ترک نشین نیز با راهنمایی های متهم دستگیر شده شناسایی و طی عملیات پلیسی دیگری زمینگیر می شود.

وی تصریح کرد: هر دو متهم به موادمخدر روانگردان از نوع شیشه اعتیاد داشتند که در مخفیگاه آنان نیز لوازم مسروقه زیادی مانند باند و ضبط خودرو به همراه سلاح سرد چاقو کشف می شود.

وی در انتها گفت: متهم دوم نیز 25 ساله بود و وی نیز به سرقت ها اعتراف کرد. از قرار این دو نفر لوازم سرقتی خودروهای مسروقه را به مالخر خود که فردی مواد فروش از ساکنان اسلامشهر بوده است تحویل می دادند و به جای آن مواد مخدر مصرفی شان را دریافت می کردند.

برپایه این گزارش، متهمان به مقام قضائی معرفی شدند و تحقیقات در این زمینه جریان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز