رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد؛

جزئیات نجات باران ۳ ساله از مخفیگاه زن کودک ربا

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۸۰۹۹۶۹
جزئیات نجات باران ۳ ساله از مخفیگاه  زن کودک ربا
باران 3 ساله بعد از 13 روز دوری از خانواده به آغوش مادر بازگشت. این کودک طعمه نقشه یک زن آدم ربا شده بود .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سردار لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیدا شدن باران 3 ساله خبر داد . این کودک 13 روز پیش ربوده شده بود .

رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص نحوه ربوده شدن این کودک و آغاز عملیات پلیسی برای یافتن آن چنین توضیح داد : 13 روز پیش زنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر از ربوده شدن کودک 3 ساله اش به نام باران در حوالی میدان خراسان تهران داد و مدعی شد که آدم ربا یک زن بوده است .

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شاکی مدعی است که وی را تحت عنوان کمک مالی به مانتو فروشی در محله خراسان تهران کشانده بودند و در یک اقدام غافلگیرانه کودک او را ربودند گفت : مادر این دختر خردسال در شکایت اولیه خود بیان داشته بود  که وقتی وارد مانتو فروشی شد و مشغول امتحان مانتوها به قصد خرید بود ناگهان زنی کودکش را ربود و متواری شد .

وی تصریح کرد: شاکی از اتباع افاغنه بود . با توجه به حساسیت موضوع ؛ کارآگاهان بلافاصله ردزنی های پلیسی را آغاز کردند . تیمی مستمر در آگاهی تهران جستجو برای یافتن مخفیگاه این زن  متهم که مرتکب آدم ربایی شده بود ادامه دادند تا اینکه در نهایت بامداد امروز پنجشنبه 18 بهمن ماه محل اختفای متهم این پرونده شناسایی شد. کارآگاهان با ورود به مخفیگاه ؛ متهم را بازداشت و کودک را نجات دادند.

لطفی در ادامه گفت:  کاراگاهان با مجوز قانونی بامداد امروز پنجشنبه وارد خانه این زن در سعادت آباد تهران شدند و او را به همراه همدستش دستگیر کردند .خوشبختانه کودک مورد آزار قرار نگرفته و در سلامت کامل بود . باران 3 ساله ساعتی پیش تحویل خانواده اش شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم پرونده در ابتدا مدعی بود که وی مرتکب آدم ربایی نشده است و این کودک توسط فردی دیگر دزدیده شده و در اختیار وی قرار گرفته است ولی ادعاهای وی زمانی با مادر باران رو به رو شد رنگ باخت زیرا مادر باران 3 ساله به محض مواجه با متهم ؛ او را شناخت .

رسیدگی قضایی برروی این پرونده قضایی تا صدور حکم برای متهم ادامه خواهد یافت.

5

4

3

2

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز