عضو هیات رئیسه مجمع عالی جوانان کشور مطرح کرد:

مسئولان فرصت های پیشرفت کشور را محصور نکنند/ جوانان به اعتماد نیاز دارند

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۶:۰۱:۲۲
کد خبر: ۸۱۰۲۴۴
مسئولان فرصت های  پیشرفت کشور را محصور نکنند/ جوانان به اعتماد نیاز دارند
از انقلاب ۱۳۵۷ تا بهار انقلاب در ۱۳۹۷ جوانان پیشران حل مشکلات و گذر از پیچ‌های تاریخی ایران بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ ایمان محمدی نرگسی، هیات رئیسه مجمع عالی جوانان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا عنوان کرد: مسئولان باید فرصت بازگشت جوانان چون دهه ۶۰ برای بازگشایی معبرها و حل مشکلات را فراهم آورند. از انقلاب ۱۳۵۷ تا بهار انقلاب در ۱۳۹۷ جوانان پیشران حل مشکلات و گذر از پیچ‌های تاریخی ایران بوده‌اند.

نرگسی اظهار کرد: جوانان همیشه در بخش‌هایی که مربوط به رفع موانع و مشکلات است پیشگام بودند. مسئولان فرصت‌های مدیریت و پیشرفت کشور را محصور نکنند و به جوانان اعتماد کنند.

محمدی نرگسی در ادامه با اشاره به حرکت عظیم جوانان در دهه ۵۰ با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) که ختم به پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوتی شد بیان داشت: در دهه ۶۰ طی ۸ سال جوانان توانستند با تکیه بر توان داخلی مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کنند و حتی یک‌وجب از خاک کشور را به بیگانگان نداده‌اند.

اکنون مدیریت کشور به دست همان جوانان دهه ۵۰ و ۶۰ است؛ آن زمان به آنان اعتماد شد اکنون جوانان کشور به اعتماد نیاز دارند تا از مشکلات پیچیده کشور عبور کنیم.

عضو هیات رئیسه مجمع عالی جوانان کشور بیان کرد: جوانان بسیاری در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان در نقاط مختلف کشور فعالیت‌های تخصصی می‌کنند که توانایی ایجاد انقلابی در حل مسائل مختلف کشور و نشاط در جامعه را دارند؛ تنها باید دولت و مجلس و بخش‌های مختلف کشور  ظرفیت‌های حضورشان را ایجاد کرده و اختیار بدهند و اعتماد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز