با انتشار پست اینستاگرامی ؛

دعوت شهردار تهران از مدیران شهری برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۷:۲۷
کد خبر: ۸۱۰۹۸۴
دعوت شهردار تهران از مدیران شهری برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
شهردار تهران با انتشار پست اینستاگرامی ؛ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در آستانه روز 22 بهمن ؛ روز پیروزی انقلاب بزرگ ایرانیان ؛ پیروز حناچی -شهردار تهران - در صفحه  اینستاگرامی خود چنین نوشت : بهمن که به میانه می رسد، غروری عزتمند و گسترده، جان و دل ایرانیان را سرزنده می سازد. فرا رسیدن موسم با طراوت بهار انقلاب، نوید بخش شکفتن شکوفه های ایمان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. انقلاب اسلامی به پشتوانه میلیون ها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور دارند، با عزّت، بالندگی و اقتدار این حرکت را به عنوان فرهنگی ترین انقلاب تاریخ معاصر جهان با تکیه بر آرمان ها و مطالبات دیرین و به معماری امام بزرگوار و از منظر مردم سالاری دینی و تدبیر و عقلانیت به ثمر رساندند و بر همین اساس حضور این مردم، همواره تضمین سلامت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز فجر آفرینان سال 1357 و ملت قهرمان ایران با یادآوری عطر حضور معنوی امام راحل در طلیعه چهل سال سرافرازی انقلاب اسلامی ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید ارادت و میثاق خواهند داشت.

اینجانب از همه ارکان خدوم و پرتلاش مدیریت شهری برای حضور در این راهپیمایی در کنار اقشار مختلف شهروندان عزیز دعوت میکنم و بی شک یکایک دست اندرکاران مدیریت شهری پایتخت نیز با درک اهمیّت استمرار حرکت نظام و انقلاب در کنار مردم عزیز تمامی مساعی و اهتمام خود را در جهت حل مشکلات و زیست بهینه شهر تهران به کار خواهند گرفت تا شمیم دل انگیز امید و خودباوری و جلوه شکوهمند دلبستگی نظام را همواره جلوه گر و سعادت آفرین کنند.

 

 

نظر شما