نامه وزیر ورزش و جوانان به رهبری در پی صدور بیانیه "گام دوم"؛

بیانیه گام دوم تاکید روشنی بر ادامه نگاه بزرگ منشانه و توام با تدبیر و آینده نگری با محوریت جوانان است/ لبیک سازمان های مردم نهاد جوانان به سیاست های بیانیه گام دوم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۸:۱۲
کد خبر: ۸۱۲۱۸۳
بیانیه گام دوم تاکید روشنی بر ادامه نگاه بزرگ منشانه و توام با تدبیر و آینده نگری با محوریت جوانان است/ لبیک سازمان های مردم نهاد جوانان به سیاست های بیانیه گام دوم
وزیر ورزش و جوانان درپی بیانیه #گام دوم" رهبر معظم انقلاب، نامه ای خدمت ایشان نوشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، در پی بیانیه "گام دوم" رهبر معظم انقلاب که ظهر امروز منتشر شد با نگارش نامه ای، از لبیک جوانان، اعضای سازمان های مردم نهاد و وزارت ورزش و جوانان برای بیانیه راهبردی آیت الله العظمی خامنه ای خبر دادند.

متن کامل نامه وزیر ورزش و جوانان خطاب به رهبری به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلامٌ علیکم؛

پیام حکیمانه، مدبرانه و دور اندیشانه حضرتعالی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با دل و جان شنیدیم، بی تردید این نگاه عمیق و امیدوارانه شما به جوانان ایران زمین و توانایی ها و ظرفیت های آنها همواره زبانزد و الگویی بی بدیل برای همه مسئولان و مدیران کشور است.

جوانان انقلابی ایران در چهل سال گذشته ثابت کردند هر کجا برای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب نیاز به نقش آفرینی بوده می توانند با حضور، همت و اراده وصف ناپذیر برگ های زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زنند. در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه های بزرگ سازندگی، در صحنه های رقابت علمی و تولید علم و تلاش برای استقرار عدالت و مبارزه با هر آنچه که در مسیر پیشرفت ایران مانع ایجاد می کنند توانسته اند با حضور مقتدرانه خود نیاز کشور را مرتفع سازند.

جوانان انقلابی ایران امروز نیز خود را میدان دار اصلی حرکت انقلاب و نظام برای رسیدن به آرمان ها و اهداف خود دانسته و با اعتقاد به شعار"ما می توانیم" در عرصه های مختلف نهایت تلاش خویش را با فعالیت هدفمند در قالب تشکل های جوانان در راستای اعتلای نام ایران و خودکفایی هرچه بیشتر میهن خود به کار می بندند. این تشکل ها حضور در عرصه های مشارکت برای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی، ارتقاء سطح دانش و فنآوری در ایران اسلامی، رونق اشتغال در مناطق محروم و روستایی و مقابله با استکبار جهانی در همه عرصه ها را وظیفه خود برشمرده و با این هدف و رویکرد همواره به اعتلای ایران اندیشیده و در این مسیر طوفنده تر از گذشته حرکت و با سپاس از دیدگاه و توجه مقام معظم رهبری با درک مسئولیت مضاعف بیش از پیش در راستای تحقق فرامین و رهنمودهای رهبرشان تلاش و تا جان در بدن دارند در حرکتی منسجم و سازمان یافته در اجرای فرامین حضرتعالی مصمم و پایدار خواهند ماند.

بیانیه گام دوم حضرتعالی تاکید روشنی بر ادامه نگاه بزرگ منشانه و توام با تدبیر و آینده نگری با محوریت جوانان و حضور آن ها در عرصه های مدیریتی، اجرایی، علمی، سازندگی و توسعه ای کشور است. ما در وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی امور جوانان کشور و از جانب میلیون ها جوان ایرانی که هر تپش قلبشان و هر جوشش خونشان برای عزت، عظمت و صلابت ایران اسلامی است با شما عهد می بندیم همه توان و تلاشمان را به کار گرفته تا آینده روشن و درخشانی برای کشور رقم زده و در مسیر توسعه ایران با حمایت همه جانبه 2500 سازمان مردم نهاد جوانان تلاش و برای توانمندی و حضور و نقش آفرینی جوانان، همه ظرفیت های کشور را به صحنه بیاوریم.

جوانان انقلابی ایران در سازمان های مردم نهاد با لبیک به همه رهنمودها و سیاست های تبیین شده حضرتعالی در بیانیه گام دوم بار بزرگی بر دوش خود احساس و انشاء الله پیشرو و محور توسعه سریع و متوازن کشور در دهه پنجم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود و با همتی مضاعف تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی زمینه را برای حضور گسترده تر جوانان فراهم سازیم.

اینجانب از پیام پر مهر و بینش عمیق حضرتعالی سپاسگزارم و از خداوند بزرگ و متعال طول عمر با عزت و عظمت شما را خواستارم.

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان

نظر شما
پرونده ویژه