پیش‌بینی بارش برف و باران در ۲۰ استان

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۷:۱۸
کد خبر: ۸۱۲۶۵۵
پیش‌بینی بارش برف و باران در ۲۰ استان
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از امروز با تقویت سامانه بارشی گستره بارش ها مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، دامنه های زاگرس مرکزی، نیمه غربی البرز را در برگرفته و سبب بارش باران در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف خواهد شد. فردا شنبه 27 بهمن فعالیت این سامانه در نیمه غربی تضعیف شده و در جنوب، شرق و شمال شرق کشور تقویت خواهد شد.

امروز در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های ایلام، خوزستان، شمال فارس بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در استان‌های بوشهر و غرب یزد بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

فردا نیز در استان‌های خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف و در جنوب لرستان، استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، شمال فارس، غرب کرمان، بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و در استان‌های بوشهر و خراسان‌جنوبی بارش باران گاهی وزش باد روی می‌دهد.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان، مدیریت بحران و سازمان‌های امدادی در نظر گرفته شود. همچنین امروز جمعه 26 بهمن غرب خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه