رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل به برنا خبر داد :

پیشنهاد بسته های تشویقی طرح ترافیک به مردم/ زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح ترافیک مشکل دارد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۵:۳۹:۲۰
کد خبر: ۸۱۳۷۵۷
پیشنهاد بسته های تشویقی طرح ترافیک به مردم/ زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح ترافیک مشکل دارد
محمد علیخانی با انتقاد از نحوه اجرای طرح ترافیک، از ارائه بسته پیشنهادی جهت تخفیف به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به درآمدهای حاصل از طرح ترافیک گفت: حدود 470 میلیارد درآمد حاصل از طرح ترافیک در بودجه پیش بینی شده بود و باید این درآمد صرف بهبود وضعیت حمل و نقل مانند مترو و خرید اتوبوس می شد.

محمد علیخانی افزود:  از آنجایی که 50 درصد درآمدها کاهش پیدا کرده طبیعی است تعهدات و برنامه ها دچار مشکل می شود. همان گونه که بارها گفته ام به خاطر آماده نبودن زیر ساخت این اتفاق رخ داده است و معاونت حمل و نقل می گوید 300 میلیارد از مردم طلب داریم.

وی اضافه کرد:  طلبکاری که پول نمی شود؛ بالاخره پیمانکاران که هر روزه مقابل شهرداری می آیند از شهرداری طلب دارند. بنابراین کاهش درآمد در کند شدن پیشرفت کارها موثر بوده است.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیش بینی هایی که در طرح جدید داشته ایم این مشکلات حل شود. ما پیش بینی بسته های یک ماهه یا مدت دار را کردیم که با تخفیف به شهروندان ارائه و از این طریق بخشی از این درآمد وصول شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: همانگونه که می دانید مردم در گذشته، قبل از صدور مجوز همه پول خود را پرداخت می کنند. در حال حاضر از شارژ افراد کسر می شود و کسانی که شارژ نداشته باشته بدهکار خواهند بود.

علیخانی گفت: طبیعتا بخشی از زیر ساخت مشکل دارد و دوربین برخی از متخلفین را نمی گیرد که از این طریق با کاهش درآمد ها مواجه شده ایم؛ بخش دیگر بودجه پیش بینی شده، نقد نمی شود و در بدهکاری ها میرود که زمان برای وصول صرف می شود.

وی در توضیح پیشنهادش به معاونت حمل و نقل و ترافیک بیان کرد: بنابراین راهکاری پیشنهاد دادیم تا بسته هایی با تخفیف به فروش برسد و مردم برای استفاده تشویق شوند تا پول آن از قبل دریافت شود. همه تلاش خود را می کنیم تا این روند اصلاح شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز