معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار خبر داد:

برگزاری رالی شهروندی در شمال شرق تهران

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵:۰۹
کد خبر: ۸۱۸۰۹۷
برگزاری  رالی شهروندی در شمال شرق تهران
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برگزاری سیزدهمین دوره رالی خانوادگی پایتخت خبر داد و گفت: این رقابت مهیج شهروندان روز جمعه 10 اسفند به میزبانی منطقه چهار رقم می خورد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  معصومه سادات عمارتی با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین رالی بزرگ شهروندی با هدف توسعه تفریحات ورزشی و ارتقاء فرهنگ صحیح رانندگی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و به میزبانی شهرداری منطقه چهار از باغ پرندگان آغاز می شود.

وی مهمترین ویژگی این دوره از همایش رالی را ترویج استفاده از خودروهای سوخت پاک اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش روزافزون تردد خودروها در شهر تهران و افزایش آلاینده های زیست محیطی، استفاده از خودروهای هیبریدی بعنوان راهی جهت کاهش آلودگی هوا ضروری است، در همین راستا در این همایش به منظور تشویق شهروندان به استفاده از این نوع وسیله نقلیه، جوایز نفیسی به شرکت کنندگان با خودرو هیبریدی اهدا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از دیگر اهداف این رالی را افزایش تمرکز رانندگان عنوان کرد و گفت: این همایش به هیچ عنوان مسابقه سرعت نیست و نقشه خوانی، افزایش دقت و رانندگی صحیح از اهداف اصلی این برنامه خانوادگی است.

عمارتی در ادامه افزود: سیزدهمین رالی خانوادگی روز جمعه 10 اسفند ماه از پارکینگ شمالی باغ پرندگان در منطقه چهار آغاز می شود و استفاده از هر نوع خودروی سواری در این همایش بلامانع است.

شایان ذکر است علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با شماره تلفن های 77188958 تماس گرفته و یا به واحد ورزش شهرداری مناطق 22 گانه تهران مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز