مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

تشکیل کارگروه رنگ برای رنگی شدن پایتخت

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۲:۴۵
کد خبر: ۸۱۹۱۳۵
تشکیل کارگروه رنگ برای رنگی شدن پایتخت
شهردار تهران در اولین نشست خبری خود از رنگی شدن پایتخت خبر داد که در این رابطه برزین ضرغامی در پاسخ به خبرنگار برنا جزئیات این طرح را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهر تهران با اشاره به توضیحات شهردار تهران مبنی بر رنگی شدن پایتخت گفت: چندین اقدام در خصوص رنگ پس از صحبت های شهردار تهران انجام شده است.

وی اضافه کرد:  نشستی در محل پارک گفتگو انجام شد و معاونین خدمات شهری، شهرسازی و شهرداران مناطق در آنجا حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: برای این امر، کارگروه رنگ تشکیل دادیم و اولین اقدام شیوه نامه تهیه شود که به امضا شهردار تهران رسیده است.

ضرغامی با اشاره به جزئیات شیوه نامه رنگ تهران گفت: برخی المان ها اصلا نباید رنگی شود و برخی دیگر طرح هایی بین المللی است که رنگ های استانداردی دارد.

وی ادامه داد: بر اساس بافت فرهنگی در برخی از المان های شهر و مناطق، رنگ هایی انتخاب و ابلاغ خواهد شد که انشالله برای عید مبنای عمل، شیوه نامه ابلاغی است.

ضرغامی با اشاره به معرفی مشاورینی به شهرداران مناطق برای رنگی شدن پایتخت گفت: شورای مشاورین برای شهرداران مناطق معرفی کردیم که در حوزه رنگ متخصص هستند و مناطق باید برای اجرایی شدن طرح ها با آنان هماهنگ شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان تصریح کرد: باید اجرای هر کار رنگی در مناطق با هماهنگی تیم مشاورین صورت بگیرد تا اغتشاشات رنگی صورت نگیرد. در فراخوان بهارستان، در برخی مسیرها به صورت پایلوت رنگ در شهر انجام خواهد شد تا نسبت با ارزش های فرهنگی و اقلیم  این طرح اجرا شود  و بدین ترتیب  به شهر آرامش بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز