بهرام حسن زاده در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

نقش جوانان در چله دوم انقلاب پررنگ تر از گذشته خواهد بود

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۱:۴۱
کد خبر: ۸۱۹۹۶۹
نقش جوانان در چله دوم انقلاب پررنگ تر از گذشته خواهد بود
دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش فارس و عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور گفت: مقام معظم رهبری با تاکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌ها، خطاب به جوانان الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند و آنچه در این بیانیه برجسته است«افتخار به گذشته» و«امید به آینده»است.

بهرام حسن زاده - دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش فارس و عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد  جوانان کشور ، در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، اظهار داشت:بیانیه گام دوم انقلاب مخاطبان زیادی دارند اما جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند و نقش این قشر در چله دوم انقلاب بسیار پررنگ تر از گذشته خواهد بود.

دبیر انجمن ندای آرامش فارس ادامه داد:نظامندی و مخاطب شناسی از ویژگی های شاخص بیانیه گام دوم انقلاب است و می بایست از ظرفیت جوانان کشور برای تحقق این بیانیه استفاده شود چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی به همّت،هشیاری سرعت عمل و ابتکار جوانان اشاره نموده اند و در واقع جوانان را محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی می دانند.

 این فعال اجتماعی در پایان گفت: دو رکن اصلی بیانیه گام دوم انقلاب افتخار به گذشته و امید به آینده است و افرادی که تریبونی در اختیار دارند می بایست نسبت به این موضوع مهم حساسیت داشته باشند و برای امید افزایی تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز