در صحن علنی شورای شهر مطرح شد ؛

نظری: لزوم صدور کارت بلیت رایگان به سربازان/ میرلوحی: ارائه پیشنهاد بدون ذکر منبع مالی صحیح نیست

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۲۰۳۳۰
نظری: لزوم صدور کارت بلیت رایگان به سربازان/ میرلوحی: ارائه پیشنهاد بدون ذکر منبع مالی صحیح نیست
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران لزوم صدور کارت بلیط تخفیف دار برای سربازان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا، حجت نظری در صد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تأکید بر ارائه کارت بلیط‌های تحفیف دار و یا رایگان خواستار توجه بیشتر به سربازان شد.

وی در این رابطه گفت: شهرداری تهران به برخی افراد همانند بازنشستگان، خبرنگاران و... کارت بلیط‌های تخفیف دار و یا رایگان می‌‌دهد. اما متأسفانه شهرداری تهران به سربازان که حقوق کمی دریافت می‌کنند توجه نداشته و از آنان غافل شده‌اند.

نظری افزود: اگر با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنید، شمار زیادی از سربازان را می‌بینید که از مترو و یا اتوبوس استفاده می‌کنند و فراموش نکنیم که این افراد حقوق بسیار کمی دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با اشاره به بازدیدهای مختلف  از سطح شهر بیان کرد: همیشه این مطالبه را از سربازان به من انتقال داده‌اند که شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها باید بدان توجه داشته باشند.

این عضو شورای شهر تهران ضمن درخواست همکاری از نمایندگان مردم گفت: از همکارانم در شورای شهر تهران می‌خواهم که در  بودجه به این موضوع توجه کنند و همچنین از شهردار تهران درخواست  می‌کنم که برای سربازان کارت بلیت رایگان صادر  کنند.

 محمود میرلوحی رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران با انتقاد از این تذکر اظهار کرد: آقای نظری فراموش کرده‌اند که مانع از انجام تبلیغات روی اتوبوس‌ها شده‌اند و بدین ترتیب درآمدهای حوزه حمل و نقل را کاهش داده‌اند.

وی افزود: مدیریت شهری نه تنها علاقه دارد که به سربازان کارت بلیت رایگان بدهد که دوست داریم به آنها پول هم بدهیم اما دوستانی که درخواست‌های اینچنینی دارند باید به منابع هم توجه داشته باشند.

میرلوحی با تأکید بر ماده 75 مجلس بیان کرد دوستان چنان چه پیشنهادی می‌‌دهند منبع آن را هم مشخص کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز