برگزاری کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار استان بوشهر با حضور مدیر ستاد ملی گرد و غبار کشور

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷:۰۷
کد خبر: ۸۲۰۸۳۳
برگزاری کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار استان بوشهر با حضور مدیر ستاد ملی گرد و غبار کشور
فرهاد قلی نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این کارگروه گفت : گردو غبار پدیده ای است که علاوه بر آلودگی های محیط زیست ، موجب خسارت های فراوانی به سلامت انسان ها و خسارتهای اقتصادی که در جهت مقابله و کاهش اثرات این پدیده کارگروه های استانی در استانهای غبار خیز و دارای غبار ناکی تشکیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، کارگروه استانی مقابله با پدیده گرد و غبار استان بوشهر با حضور طهماسبی بیرگانی مدیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور در استانداری بوشهر برگزار شد.

فرهاد قلی نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این کارگروه گفت : گردو غبار پدیده ای است که علاوه بر آلودگی های محیط زیست ، موجب خسارت های فراوانی به سلامت انسان ها و خسارتهای اقتصادی وارد شد  که در برای مقابله و کاهش اثرات این پدیده کارگروه های استانی در استانهای غبار خیز و دارای غبار ناکی تشکیل شد  و پیگیری و اجرای مصوبات کارگروه مذکور در جهت مقابله با این پدیده مسلم و ضروری است .

همچنین در این کارگروه طهماسبی بیرگانی مدیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار گفت : مطالعه جامع کانونهای بیابانی و اراضی مستعد به فرسایش بادی برای تمام کشور انجام یافته که در این مطالعات کانونهای بیابانی استان بوشهر نیز تعیین و مشخص شد و در سال آینده اقدامات لازم در خصوص بیابان زدایی و کاهش فرسایش های بادی اراضی آغاز خواهد شد .

در این کارگروه مدیر کل بحران استانداری بوشهر نیز به اهمیت کارگروه پدیده گرد و غبار در استان بوشهر اشاره نمود .قائدی مدیر کل بحران استان گفت : جا دارد به استان بوشهر در برنامه ملی مقابله با گرد و غبار توجه ویژه گردد و اعتبارات لازم به استان اختصاص یابد و همچنین ادارات و ارکانهای عضو کارگروه استانی توجه ویژه ای را در جهت اجرای مصوبات مبذول نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز