کلیک کنید/سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۹:۱۹
کد خبر: ۸۲۲۲۲۳
کلیک کنید/سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران
این معاونت با ایجاد سامانه ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می کند تا با رأی خود بهترین های این عرصه ها را انتخاب کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می بخشند، با این تفاوت که حالا می توانند با بهره مندی از نفوذ رسانه ها،  خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.

زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند. در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش های فراوان راه اندازی کرده اند.

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ایجاد سامانه ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می کند تا با رأی خود بهترین های این عرصه ها را انتخاب کنند.

علاقمندان می توانند با ورود به سامانه در لینک http://vote.women.gov.ir از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده زن به حداکثر ۱۰ نفر رأی بدهند.

کارآفرینان برگزیده با بیشترین آراء مردمی در اردیبهشت ماه معرفی می شوند. این روند پس از اردیبهشت ماه با معرفی کارآفرینان بیشتر تداوم خواهد یافت.

علاقمندان برای مشاهده اطلاعات زنان کارآفرین و ثبت آراء خود، پس از ورود به سامانه از آدرس http://vote.women.gov.ir ، با استفاده از گزینه زنان کارآفرین در منوی بالای صفحه و مطالعه اطلاعات شغلی و شرح مختصر از فعالیت هریک از آن ها، به حداکثر ۱۰ نفر رأی دهند.  

 

نظر شما