در صحن علنی شورای شهر مطرح شد ؛

میر لوحی خطاب به شهردار تهران: انحصارات و رانت را در قراردادها حذف کنید

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳:۳۳
کد خبر: ۸۲۲۲۵۷
میر لوحی خطاب به شهردار تهران: انحصارات و رانت را در قراردادها حذف کنید
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به تعلل شهردار تهران به لزوم عقد قراردادهای حوزه‌های خدمات شهری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا محمود میرلوحی در  صد و سی و  یکمین جلسه علنی  شورای شهر تهران با اشاره به لزوم فضای رقابتی در  حوزه‌های شهرداری گفت: شهردار تهران باید تلاش کند تا انحصارات و رانت را حذف و فضای رقابتی در شهرداری تهران ایجاد کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: بنده در گذشته تذکری به دکتر حناچی دادم اما متأسفانه پاسخ مناسبی دریافت نکردم. از این رو لازم است قراردادهای زیباسازی، پسماند، آسفالت و... شفاف شود.

میرلوحی با اشاره به نامه 11 اسفند 97 به شهردار تهران خاطرنشان کرد: باید قراردادهای شهرداری تسریع و منعقد شود. تأخیر در قراردادها، فرایند قیمت‌گذاری و تعیین صلاحیت پیمان‌کاران نیز باید تسریع شود.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران با اشاره به قراردادهای سال گذشته گفت: سال  97 مشابه سال 96 عقد بسیاری از  قراردادها تأخیر داشته است و در این خصوص نقد جدی دارم چرا که ساز و کار تعیین صلاحیت پیمان‌کاران همچنان نامشخص است.

میرلوحی در پایان گفت: باید رانت با گذشته فاصله قابل توجهی داشته باشد. تأکید می‌کنم شهردار  تهران و شورای فنی شهردار هرچه سریع‌تر از فضای  حاضر فاصله گرفته و فضای رقابتی ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز