اجرای قانون جامع معلولان نیازمند تامین بودجه است

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۱:۵۲
کد خبر: ۸۲۲۶۸۹
اجرای قانون جامع معلولان نیازمند تامین بودجه است
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیازمند تامین بودجه است، گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار معلول در کشور داریم که ۸۰۰ هزار نفر از آنها دارای معلولیت شدید هستند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دکتر"وحید قبادی دانا" در نشست مقدماتی جلسه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی که در وزارت رفاه برگزار شد، با اشاره به دستورکار دوم نشست مقدماتی شورای عالی رفاه پیرامون قانون جامع حمایت از معلولان و برگزاری جلساتی در زمینه مناسب‌سازی و هماهنگی گفت: در زمینه دستگاه‌های مسئول ۳۲ موضوع احصا شده است.  

وی با اشاره به تشکیل شبکه ملی مردم نهاد معلولان و انتخاب نماینده انجمن‌های صنفی و تدوین شش آیین‌نامه در این باره گفت: در زمینه اعتبارات نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تعیین شد که در ۳۴ عنوان فعالیت تقسیم بندی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: حسن این قانون ضمانت اجرایی خوبی است که برای متخلفین از قانون دارد. اطلاع رسانی وجود این قانون و تسری آن در کشور نیز مهم است که صداوسیما و سازمان تبلیعات کمک می‌کنند.

دکتر قبادی دانا در پایان با بیان اینکه اجرای قانون جامع حمایت از معلولان نیازمند تامین بودجه است، تاکید کرد:  یک و میلیون و ۵۰۰ هزار معلول در کشور داریم  که ۸۰۰ هزار نفر از آنها دارای معلولیت شدید هستند و از این تعداد  که از این تعداد ۲۵ هزار نفر حق پرستاری و ۴۰ درصد حقوق می‌گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز